Blogia
Yaashh.

El problema d'obrir un negoci.

Al meu carrer, han obert un nou negoci, un locutori. L'han montat una gent extrangera, una gent marroquina.

No veig cap problema a que tinguin el seu propi negoci, el que passa que tampoc veig molt normal que es pensin que són els reis o alguna cosa així.

Una cosa que no m'agrada és, que desde que està el locutori al carrer, no para de venir gent extrangera i el que més em molesta es que cada vegada que passu per devant per anar a casa meva, he de creurar de vorera perquè començan a dir coses o si no et començan a perseguir.

L'altre dia van venir uns 8 nens marroquins, i van començar a gritarme que els hi dones el meu número de movil i tal. A mi això no m'agrada.

Jo crec que això té moltes solucions; una de les possibles és que respectin una mica més a la gent, que a sobre que estan al nostre país, que agraeixin que aqui els alimentan i tenen una casa i un negoci on viure. Ja que tenen tot això,el que menys podrien fer es tenir una mica de respecte davant la gent i no fer el que fan.

0 comentarios